out of my life

Ja då börjar söndagen lida mot sitt slut och jag har hunnit med hela två ridpass. Var av det ena inte gick något vidare och det andra var hoppträning på ridskolan som började lite sådär halv katastrofartat men som slutade helt OK! Benjamin är för söt hihi. Nej men det känns som vi kommit lite längre nu och det är skönt. Tanken är att det ska komma upp en liten film på den vilda bruna också även kallad Tino =) men måste lägga över den först så kommer den sen.

Sen ska jag bara skriva såhär att jag kör en favorit i repris, dock behöver jag väldigt mycket stöd och hjälp den här gången för det här är sååå mycket jobbigare. Men nu blir det morsning korsning på ett tag, tills jag är med i matchen igen Sist tog det väl ett år typ så ja haha hur lång tid tar det den här gången må tro? Men ut ska du !!

Bye bye får se om filmen kommer redan idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0