Part II

Dödstrött som jag blev igår kväll har jag nu fått min skönhetssömn och är på topp igen! Mornar är intemitt bästa men älskar att klä sig lite sisådär halv fint och sminka sig för skolan. Det har sin charm ändå :)
Idag kommer dessutom bror min hem !! Som jag saknar honom hela tiden !! Annars är helgens planer ganska smockade:
Imorgon jobb 07-15 och sen ska jag till Dåntorp och rida Tino. 18.30 är det tjejmiddag och förkrök hos Jennifer. Får se om jag går med ut sen, eller om jag tar mig hem på ett fint sätt.
Söndag jobb igen och sen 18 är det hoppkurs :):):):):):) Gaalet roligt juhe !! hihi

Nej nu måste jag sätta fart eftersom jag måste ta tåget och dåhar en tid att passa -.- Inte min bästa egenskap dirr. Men jaja

Ha en trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0