Sleepless

Åh herregud vad jag är trött !! Somnade till ute på Tyresö idag till och med och det är väl inte det bästa under skoltid ;) Vet egentligen inte varför jag är trött heller. Det bara slog till. Tänkte ta och sova lite nu faktiskt så jag orkar med kvällen aktivitet. Skulle egentligen åkt med Mami och simmat lite nu vid sex men ska rida Tino ikväll så då kändes det som det blev lite väl mycket. Kör på med lite fys hemma istället tror jag. Läängtar efter duschen ikväll och om inte mest av allt MIN SÄNG <3

Annars tänkte jag bara skriva lite om min katt som inte föddes fullt normalt, eller om det är så att hans mamma tappade honom i hans yngre dagar för normal det är han inte.. Han är som besatt av att stoppa ner sitt huvud i saker, nyss var det min lilla necessär som blev hans offer. Bara det att problem uppstod när han skulle dra upp huvudet för då "fastnade" den på huvudet. Inga problem för honom han började vandra omkring nere på mitt rum MED NECESSÄREN PÅ HUVUDET !! Den ramlade visserligen av ganska kort tid efter men dum som han är stoppade han ner huvudet igen -.- Han bjuder i alla fall på skratt :):)

Nu over and out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0