some of these times

Hmm måste kanske börja fundera på ett nytt storslaget namn på bloggen för det har kommit fram nya beundrare. = Snart ligger jag på blogg toppen mohahah. Nej riktigt så kul är det tyvärr inte :(:(
Men tänkte bjuda på en bild på mina trognaste faans här på bloggen. De krigar som de två sanna judarna de är för att läsa min blogg varje sekund, MINST !! haha nej så kul får vi inte ha det heller tyvärr. Nej men här har ni dem

Synd att ingen av dessa bruttor har hand om guldbaggen eller nobelpriset eller något för har en känsla om att isf skulle jag ligga ganska bra till där och om inte annat smöra till mig ett litet pris hahaha. Nej nu ska jag återgå till att inte gör något :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: jossaN

du skulle lätt få guldbaggen av mig!!

2011-01-29 @ 16:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0