this suck

På två dagar har jag hunnit med en hel del filmgluttande så tänkte rabbla upp dem och säga det roligaste i respektive film!

Kommissarie Späck - Måste vara det hela med en serie självmördare
Torkel i Knipa - "Nej jag sa att vi inte skulle hålla sällskap till skolan"
Göta Kanal 2 - Hihi gillar kronofogdstanten som är Plisa först ;D
American Virgin - Jag tyckte det var ganska klockers när Precilla gick och la sig hos den där kamera killen efter hashbrownies =)
Madicken - " jag har en kompis med ett blått och ett brunt öga, det blå fick han när han la sig i sånt som inte rörde honom"
Tre Amigos - Hihi gillar när han är i fängelset och ska dra i kedjorna till den där makajunken som gör att han kommer loss.
King Kong - Hela filmen är ganska underhållande för att den är så patetiskt dåligt gjord att man bara vill skratta!!

Har även hunnit med hockeymatchen Färjestad - Linköping och scrubs x anatal avsnitt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0