Girls just wanna have fun

Ja min plan för igår gick inge vidare måste jag säga er xD Först var min tanke att bara åka på tjejmiddagen och sen hem och sova lite men nej nej inte då ! Slutade med att mitt huvud lutades mot kudden klockan 4 imorseochjag började jobba klockan åtta. HÄÄÄÄRLIGT !! 
När jag kom till jobbet blev det ett hallelujah moment eftersom den som jobbat igår inte gjort någon frukost åt hästarna så var bara att ställa sig och packa -.- Lite sisådär småstressande kan jag säga.
Men sen åkte jag hem och gjorde frukost med min bror och det var as gott ska ni veta !! Nu har jag dessutom hunnit sova några timmar till och ska snart åka och jobba igen :)

Tänkte bjuda på lite bilder från igår :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0