wicked löv

Det här inlägget kanske aldrig kommer publiceras men jag skriver det för att jag behöver och det för att det är det som rör sig mest i mitt huvud just nu ! Det handlar om minnen och vi börjar med

1) Alla dessa mess i somras. Gulliga godnatt mess och mysiga mess att vakna till. De värmde som tusan!
2) När vi låg i soffan där uppe och glodde på Kungarna av Tylösand heeela natten ! och när jag skulle köra hem dig i spöregnet klockan 7 på morgonen :)
3) När vi däckade i soffan och jag typ fick kramp i benet för att du låg på det och S väckte oss klockan 5 för att han måste hem
4) De bajsbruna ballongerna :)
5) När jag hämtade dig i stan mitt i natten fast jag skulle upp och jobba dagen efter! Och vi däckade till Pinapple express
6) Allt kaffedrickande överhuvudtaget
7) När vi låg och snackade på studsmattan i x timmar och fick besök av gummitarzan hihi
8) PP är inte det pontus ?
9) Kryssningen, den första då. Den andra är inte så positiv haha eller jo för du söp uppmina pengar och söp bort mitt leg xD

Sen tog de slut, kanske är så det är meningen att de ska vara. Dags att släppa det gamla och inse att livet är på väg åt ett helt annat håll nu. Någon gång när jag är redligt packad kanske jag kommer kunna berätta om det för dig fast det kommer nog vara försent då för tiden går för fort, och jag har redan tappat dig :(



Kommentarer
Postat av: Mr PP?

OMG! ;)

2011-01-16 @ 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0