varje dag jag möts av

Läskiga saker att skriva här nu. Det är en liten prick som ville bli vän med mig på fejan, jag kände inte igen honom så frågade lite fint i ett meddelande vem han var. Sen har det kommit fram att han vet var jag bor, att jag känner Porre. Fast han gör inte det och Porre har ingen aning om vem han är. Jo den där pricken är lite små scarry. 

Nu över till något helt annat :):) Inatt sov jag som den lilla prinsessa jag är. Stenhårt och faan vad skönt det var. Vaknade helt utvilad och det är alltid lika underbart. Nu sitter jag bänkad framför min söta lilla dator och dricker mitt fantastiskt goda kaffe. Det är så morgonen ska startas. Snart är det dags för lite skola, eller tåget går om en timme hehe.

Nu över och ut dags att checka ut slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0