Värsta grymma tjejen

Okej det blev en kvällsdejt med S och vi ägnade några timmar åt att ligga och hosta ikapp i min säng :) Det är verkligen bara med henne jag skulle göra så och det är underbart. Vi är egentligen inte så sociala, den ena kan läsa en tidning den andra sitter vid datorn. Men det är det som är så underbart ändå !!

Nu tänker jag försöka sova för jag har lite sömn att ta igen, dock är jag inte trött  längre eller rättare sagt övertrött
-.- men men tillslut så borde det gå, sen har jag förberett mig för ännu en feber natt med vatten och alvedon vid sängen :) I stort hopp om att sova mer än 2 timmar iaf.

Nu är det definitivt dags förmig att checka ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0