waking up in vegas

Nu har jag lite aggressioner att få ut. Något som verkligen stör mig är folk som inte fattar hur mycket man ställer upp och lägger ner energi. Att folk inte förstår att ens ork tillslut tar ut och då får man dirr skit för det. Att man inte kan acceptera folks situationer. Att man måste toffla runt 24/7 för att ens få ut en smula för det.
Nej det gör mig rent av helt rasande !! Och man kan göra saker på 2 sätt, 1 förklarande och 1 för att verkligen sätta dit folk. Det sista alternativet är rent ut sagt så jävla taskigt !!! HATAR DET !! Kan knappt bokstavera tillräckligt för att få ut frustrationen över situationen. Men men livet går vidare, tänkte börja snacka lite stall istället haha
Red stor vit häst idag och jag gillar honom bra mycket. = otroligt söt pålle :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0