what you waiting for?

Äntligen fredag, tyvärr har jag inte så mycket helg att se fram emot men det känns ändå alltid lite skönt med fredag :):)
Borde egentligen försöka satsa på att sätta lite fart och få mig fit för skolan men jag är dödstrött. Sovit för hårt inatt tror jag. Det är en sak som är ganska rolig egentligen, man har verkligen en massa olika orsaker till varför man är trött. Man kan inte bara inse att idag är jag trött utan ska hitta en orsak till varför. Antingen har man sovit för mycket, för lite, för hårt, för oroligt eller någon annan dum bort förklaring ;D

nej nu känner jag mig redo att möta världen så tänker gå upp !! Skönast denna morgon är att jag sovit över hos papi så det är inte långt till tåget och jag sparar en hel kvart till skolan !!!

Bye bya my dearest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0