bas

JAG VILL INTE JOBBA EN MINUT TILL !!!!!
Det är bara jobbigt och äckligt varmt där inne i resturangen. Jag vill så gärna ta pommeskorgen och drämma i huvudet på några speciella personer. Usch nej men det blir bättre tider får jag iaf hoppas på annars avlider jag inom snar framtid!! 

Sen är det för varmt för att rida, man jublar inte dirr över att behöva dra på sig ett pra ridbraller och sen trycka ner fötterna i ett par läderstövlar när det är  30 grader ute.... 
Jag vill egentligen inte klaga över värmen det är bara det att mitt liv inte passar in i denna värme precis just nu. Och eftersom jag är världens mittpunkt och allt kretsar runt mig så känns det här riktigt konstigt.


Nej nu blir det vamps och sen soooooova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0