Duschradio !

Det var rätt skönt att jobba eftermiddag istället för förmiddag. Skönt att vara sin egen chef dessutom måste jag säga :) hihi. Fick en hel del gjort idag. Jag är nog ingen morgon människa, behöver låång tid för att komma igång. Men nu efter att ha plockat ner stängsel ser mina ben ut som jag vet inte vad. Något jävla smartarsle som byggde hagen satte staketet mitt bland brännässlor. Det gjorde APONT!! Tänk er hur ont det gör, dessutom ser mina ben skit fula ut. Annars är de rätt snygga faktiskt. Gillar min ben hihi. 
Nu tänker jag hoppa in i duschen, har äntligen lyckats med att få på radion där inne så man kan duscha med musik :) Dock fattar jag inte hur man byter kanal på radiojäveln... Men jaja får stå ut med det antar jag. 

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0