Everything has a price

Kanske ska ta tag i blogg skrivandet igen. Är riktigt kul att ha och gå tillbaka till sen faktiskt. Problemet är bara att det inte finns tid för det. Den lediga tid som jag har lägger jag faktiskt på saker som jag anser mycket viktigare :)

Men nu är jag här och känner mig lite ensam då min mamma rövat bort min katt i två hela jävla fucking veckor (STORBÖL) Hon kom hem inatt vid tolv och åkte igen idag vid två tiden. Skiiit kul, jag hatar att vara ensam hemma.... Nu är dessutom inte MM hemma och sällskapar lite. Nej honom tog hon med sig. Suck mammor alltså. Men känns som jag kommer överleva trots dessa tragiska omständigheter. 
Denna dag har bara rusat iväg, efter allt för få timmars sömn gick jag upp imorse och åkte med K och hämtade garderober och annat som hon behöver. Därefter myslunch med mamma innan hon for iväg, när hon åkte så slängde jag in Alex i bilen och så åkte vi med destination mot stranden. Det var mysmys och skön skönt !

Nu ligger jag i sängen och är snortrött. Ska glo på en film tänkte jag för att sen sova. Nu väntar 10 jobbdagar innan nästa lediga dag. Som det ser ut nu också blir det resa mot Ullared den helgen också :) Hoppas gaalet på det faktiskt!

nej nu orkar jag inte mer tjingtjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0