Fredagsmys

Om jag får bestämma över den här dagen så kommer den att sluta mycket bra ! Just nu ligger jag fortfarande i sängen och är sjukt trött men ska snart börja gå upp och försöka ta mig till handen för lite hemliga ärenden och sen jobb :)

Igår var jag uppe på hästryggen igen efter en veckas vilande och det gick bra med knäet tills dess att jag skulle sitta av .... Jag trodde seriöst att jag skulle dö ! Smärtan var otrolig. Så imorgon tänker jag försöka göra det på ett annat sätt :D 
Egentligen hade jag tänkt åka förbi lillhästen nu och inhandla ett flugridtäcke, för stackars Tino blev jätte stressad igår :( Men jag orkade inte gå upp hahaha men det blir nästa projekt att inhandla faktiskt.

Nej nu ska jag glo lite på vamps innan det är dags att bege sig iväg på äventyr :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0