holy diver

Fyyfaaan vad jag är trött nu !! Lite väl lite sömn innan jobbet har gjort dagen skit seg. Men nu är alla dagens övningar avslutade och jag kommer hinna somna innan jag ens närmat mig kudden med huvudet känner jag.
Men vad har då denna dag bjudit på? Först som jag nämnde ovan så jobbad jag ca 6-13 blev det idag. Utan lunch dessutom för det är lite dåligt på mat fronten här borta haha :)
Sen åkte jag hem och städade iordning lite och så har det även varit träning för Marie, vilken gick super. Hon är himla duktig faktiskt. Men kändes riktigt bra så ska bli kul att träna imorgon med fast för My istället! :)

Sen har jag inte orkat lägga upp bilderna från i torsdags så de kommer nu, det gick inte så jätte bra egentligen men visst sprang hästen på i trevlig form och så vidare. Men det var liksom ja ingen riktig power som det var idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0