In sleep mode

Ja så börjar den här onsdagen lida mot sitt slut. Lite trist kanske, skulle vilja sova just nu egentligen men har precis kommit hem och behöver lite tid för att ställa in mig på sleep mode. Dock behövdes det inte när jag kom hem från jobbet idag, tvär slocknade på sängen och höll på att missa min tid hos naprapaten. Men det löste sig fin fint :)
Har även varit förbi hemma hos pappa och ätit middag, för finns det något tråkigare än att äta middag själv?? Tror inte det faktiskt. Så därför bjuder jag in mig själv hos folk så jag slipper det hahahah xD

Imorogn väntar träning för Fredrik nere i Lugnet, som jag längtar redan hihi. Nej men det ska bli kul. Har med mig mästerfotografen också = ME LIKE ME LIKE.

Nu ska jag sätta på en film och glo lite på den och sen försöka sova, dock inbillar jag mig att någon försöker göra inbrott här varje natt för det låter så. Det hjälper inte direkt till att komma i sleep mode. Istället ligger jag på hel spänn och funderar på vad jag skulle göra osv. 

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0