Smurfhit

Nu måste ni allt vara bra nyfikna på vad min onsdag har bjudit på? Dagen började med jbb för tidigt på dagen. När klockan ringde höll jag på att få en hjärtattack och avlida. Men upp kom jag, och tyvärr blev jag lite sen till jobbet. Men eftersom jag genomled en nära-döden-upplevelse med hjärtattack och skit så ja måste alla ha en viss förståelse. Det värsta är att klockan kommer ringa lika tidigt imorgon.... Usch fy och blää på det. 

Efter en hårt arbetande dag körde jag raka vägen ut till Vendelsö och kusin-vitamin, för att äta middag med henne och hennes familj. De var jäätte gott, hemlagad potatissallad med qoudrnfilé = mums!! Sen underhöll jag mig en hel del med att spela memory med hennes barn och andra barnsliga saker hihi. Det blev även ett kvällsdopp, trots det lite mindre badaktiga vädret, men det bidrog till att vattnet kändes varmare hihi. 

Nu ska jag krypa ner i min fantastiska säng och glo klart på fast and furious som jag började glo på igår men råkade somna ifrån den (woops). Dessutom ska jag sova i mina nya super coola pyjamasbyxor med smurfarna på! Seriöst de är döö coola. Jag har lätt bytt ut min gula med stjärnor nu. This is the new shit bitcheeees!

Puss och kram mina söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0