Sommar och sol :)

Efter att ha tillbringat hela förmiddagen i solen måste jag nu klä på mig och röra mig mot jobbet, men i det här vädret tänker jag inte klaga. Idag prisar vi gudarna för att jag jobbar utomhus hihi ;D Blir nog till att riva lite stängsel i ena hagen idag. 

Sen måste jag lägga till detta. Idag hade jag sovmorgon och som jag längtat efter det, men tror ni jag kunde sova för det? Nej då, klockan 07 vaknade jag och tvingade mig själv att somna om. Så jag vände och vred tills klockan var halv tio. Då gav jag upp och slängde mig i solen istället. Vilket inte var helt fel det heller, läste min fantastiska bok som är så gaalet bra!! 

Nej nu dags att sätta fart!

Tjingeling på er i solen sweeties!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0