Stupid stuff

Ja det har varit en riktigt händelserik helg måste jag säga! Fredagen bestod utav först jobb och sen en liten ridtur i skogen på prinsen :) Där efter rally hem och packa för att sen roadtripa mot Linköping med Sandra! Lördag morgon kl 06.15 ringde klockan och strax efter sju rullade röda faran mot nya äventyr ner mot Ullared =) Samtalsämnena var som vanligt på en otroligt hög utbildningsnivå, inget ovanligt för oss. Sen var det stor shopping som gällde, hade nog kunnat köpt ännu mer än vad jag gjorde om det bara fanns pengar till det haha.
Vid 17-tiden på lördagen började vi resan hemmåt igen och Sandra lyckades köra på 3 fåglar på en sträcka på 3m vilket ledde till asgarv inne i bilen. Lite sorgligt kanske men vi fick roliga bilder i huvudet som inte går att utveckla här :) 22.30 var jag hemma och lyssna riktigt noga nu 23.31 satt jag på tåget in mot stan!!!
Faan till nästa människa som säger att tjejer tar timmar på sig att fixa i ordning sig. Jag slängde mig in i duschen,n fönade håret och msinkade mig fint men fort :) Det var kul fram tills typ klockan två för då skulle mitt knä promt protestera och skada sig så det var bara att åka in till sjukan och sitta där heela jääävla natten. Vid 10 hämtade H mig. Gaalet säger jag bara!!

Nu ska jag en sväng ner till stallet och sällskapa lite :) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0