the times

Undrar varför jobbet skickade just mig till Bhus hahaha det gick sisådär men jag kom hem med allt det jag skulle ha så hahaha :) Slängde in Vero i bilen som sällis också. Tråkigt att köra runt halva haningen ensam liksom. Men hon såg underhållen ut och jag skratta så jag nästa grät när hon berättade om Ompalumpa-mannen från i förrgår. Han är för skön han hihi. Har aldrig träffat honom i och för sig, men Veros berättelser räcker långt :)
Vi har även sommarens skämtplåga. "AKTA DU FÅR MUNSÅR!!" Storyn bakom är rätt lång så tänker inte dra den här. Men kul är den allt, RIKTIGT JÄVLA SKIIT KUL! Det är min åsikt om det hela hihi.

Nu täker jag sova lite innan det är träning som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0