Att förlåta är inte samma sak som att glömma!

Nu börjar även denna måndag lida mot sitt slut. Undrar egentligen vad jag gjort denna dag, den har bara rusat iväg. Nej men har hunnit med en hel del dejtande faktiskt, dessutom en livsfarlig resa med Kunal i min älskade bil. Det hade kunnat sluta precis hur som helst det där xD Men han körde fint sen ändå hahaha xD

Nu ska jag försöka kravla mig upp för trappen och göra mig klar för sängen. Ska upp tidigt imorgon och köra ut till Lidatorp så behöver all sömn jag kan få :)

Godnatt


Charmiga eller hur?? Jag är så fruktansvärt ridsugen och vill bara kunna göra av med all energi som jag samlat på mig dessa dagar. Det här är inte alls kul !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0