Mitt i allt kryckeri !

Idag hände en spännande sak och det var att våran solstol gick sönder, visst att den har några år bakom sig men det var inte det jag ville komma till. Utan det tragiska med det hela var att jag Nathalie "Halta Agda" Brage självklart skulle sitta i stolen precis då det hände.... 
Inte nog med att jag måste stå ut med att vara halft handikappad jag måste dessutom råka ut för sån där skit också ..... -.-

Imorogn har jag och Alex storartade planer, det är pimp my crutch som står som första prio. Ni får se resultatet imorogn :)

Nu har jag dessutom insett att jag lyckats kravla mig ner för trappen utan att tagit smärtis.. Kommer bli en skön natt det här för jag orkar inte gå upp igen....



Sist men inte minst vill jag bara säga hur fucking awsome jag är på att köra bil. Jag lyckades köra från Länna hem till mig utan att använda bromsen en endaste gång !!! Den ni hihih

Sov gott folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0