Rolling in the deep

Kommer att bli en spännande natt eftersom jag så duktigt lyckats fixa så att jag har bränt mig på magen, bröstet och ryggen. Dessutom har jag värmeblåsor på ena benet vilket är skiit snyggt när man tänkt ha shorts på sig imorgon !!
Men det har varit skön skönt att vara ledig idag. 
Började dagen med att sova ut ordentligt, sen myste jag, S och Malibou i solen med BJ = Smaskens :) Därav min heta bränna också!
Sen red jag ut på Tino med Kristin och Alicia och det var myspys. Perfekt väder och jag har mitt bext mision som är att ta mig ner till Öran och bada med hästen hihi.
Har även hunnit med lite träning på ridskolan dock gick det åt helvete men varje uppsittning har lärdom med sig sägs det iaf ! så lite klokare är jag antar jag.

Nu tänker jag försöka sova och hoppas på att brännan är borta imorgon. Annars väntar en skoldag från 8-16 halleluhja..... Dock även hoppträning och det ääääälskar vi :D

Hejsvejs på er reetards !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0