Some people live to learn

Okej natten var ingen drömnatt precis. Har lite svårt att vända mig osv. Glad över att jag ligger relativt stilla och sover !! Men det är jobbigt att inte få sova ordentligt utan vakna emellanåt för att man råkat sträcka till knähelvetet. 

Var förbi stallet igår och gosade med underbara underbaraste, fick hjälp utav vero också vilket var himla bra för jag är som sagt handikapad emellanåt :)
Nu är jag så fruktansvärt rastlös och det är inte alls roligt.. Helst av allt vill jag till stallet precis nu, men tänkte försöka tajma in det med Kristin senare idag. Så nördar mig framför datorn så länge. Satt ute en stund men eftersom jag inte kan ligga på mage och sola ryggen, så var jag tvungen att gå innan jag brände sönder hela bröstet.. Så nu ligger jag här :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0