true love

Hihi jag verkligen ääääälskar mitt monster !! har suttit ute i drygt en timme med honomoch tro inteatthan ligger precis vid tomtgränsen och när någon går lite förnära hoppar han ut ur busken och skrämmer dem något otroligt. Jag satt och försökte att inte dö utav skratt när folket hoppade till HAHAHAHAHAHAHA !!!


Sen lite tips att INTE göra!
Leka med katten utan skyddsutrustning !
Leka med monstret och efter det klippa klorna, resultatet blev en köttslamsa till arm på ägaren!
Blås inte på Malibou, jag ser numer ut som Scar i lejonkungen -.-

Nu ska jag klä på mig och åka och jobba lite. Ikväll blir det hoppträning och fix för imorgon är det hopptävling på Österhaninge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0