Aldrig kommer ifrån

Usch vilken katastrofal början på veckan !! Jag är så irriterad att jag är näst intill kapabel till att mörda, det är illa. Nej men ibland säger människor fel saker och sånt har jag lite svårt för. Sen stör det mig att folk inte klarar av att det går bra för andra. Att man måste vara elak och trycka ner någon bara för att man själv inte varit med och hjälpt till i prestationen.. Ytterligare något som stör mig är hur man stolt kan stå och säga att man står för gemenskap och rättvishet när man inte ens är i närheten av att uppnå det, att man snackar skit när den aktuella personen inte hör för att sen sekunden senare när den kommer lägga på ett fejk smile och fjäska till sig riktigt ordentligen som halva äckelhögen gör ! Usch det får mig att må illa på riktigt. Förstår inte hur folk kan säga en massa saker om vad de står för och sen inte göra det. Har det med dålig självkänsla att göra? Behovet av att verkligen passa in? 
Ingen är perfekt, verkligen inte. Men man blir inte bättre för att man står och säger en massa bra och väl låtande ord, för att sen inte kunna stå upp för dem och leva efter dem. 

Nu ska jag försöka sova bort min vrede. Imorgon väntar det liite skola och sen lite roadtrip med K. 
Liike liike it !

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0