Bitches they come and goes

Åååh herregud vilken flitig dag det varit, klockan ringde kvart i sex imorse (läs klockan jag döööör för att det är för tidigt för att ens tänka på att gå upp!) och då var det upp ur sängen som stod på schemat och sen jobb ! Jobbade fram till halv tio, sen hoppträning på Benjamin som gick PRIMO ! Är 100% nöjd med den.

Efter hoppträningen var det rally hem för att slänga i sig lite lunch och för att sen köra rally vidare och hämta släpet inför imorgon. När det var påkopplat var det rally igen ut till Dåntorp för lite träning med stjärnan :)
Det börjar kännas så gaalet bra nu, det är jätte kul. Nu hoppas vi på att skithögen vill sammarbeta imorgon också :) hihi 
Nu ligger jag bänkad i sängen vilket är sjukt skönt. Snart ska jag börja göra mig iordning för att sen röra mig in mot stan för lite avskedsmiddag för bror min, ska bli myyys myyys :) Kommer sakna honom massor !!

Nej nu tänkte jag ta en liten powernap. Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0