Clouds above

Idag har jag hunnit med glassmyyys i solen med världens bästa ! Massa prat och skit hann vi med. Annars idag har det varit skola, fööör lång dag utan mat. Jaghatar potatisbullar, vilket var dagens maträtt. Så fick gå hungrig heela låååånga dagen. Inte kul, INTE KUL !
Även lite träning, min kropp sa ifrån dock, jag är seriöst öm i halva kroppen och lite till. Inte skönt, INTE SKÖNT !
Nej nu ska jag sluta göra sådär hihi. 
Nu bordejag egentligen skriva en uppsats i svenska B men jag gör något helt annat istället för jag orkar inte hämta lappen och boken. Mest lappen för den är uppe i hallen. Boken ser jag nästan ifrån sängen.
Nu är jag lite seg, dock överlycklig eftersom denna vecka är stöört sköön i skolan. Imorgon börjar jag halv tolv och onsdag, torsdag ledig :) Toppen !

Över och ut sniglar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0