Cold wind blows

I'm not looking back, and I will never go back !
Faan vad jag är grym på precis allt. Ni förstår nog inte hur jävla underbart det är att vara jag ibland :) Jag älskar mig själv och det är underbart haha. Sen är jag lite mer nöjd för att jag faktiskt fått ca 2000,- mer i lön än vadjag räknat med. Kanske ska ta och köpa de där stövlarna jag drömt om ;D Nej blir att spara för till sommaren vill jag ha mängder av pengar. Så det är prio ett, dock kommer skatten tillbaka snart och då har jag massa pengar hihi.
Dock lite sorgligt, sa upp mig fårn  jobb ute i Årsta, har jobbat där i nästan 4 år tror jag. Kommer sakna det lite. Orkar inte med bara. Har rätt mycket skola plus mina två andra jobb. Man är väll lite eftertraktad hihi. Nej men jag har sånt gaaalet flyt när det gäller jobb. Min charm är oövervinnerlig. Nej men den fronten är jag tyvärr lite bortskämd skulle jag tro. Har aldrig behövt söka jobb, har alltid blivit tillfrågad om jag är intresserad, vilket jag absolut inte klagar över. Har till och med tackat nej till ett jobb på globens trafikskola, det ni suckers !

Hejdå time to fuck them all !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0