Deeet hääääär ääääääär.....

Jaa då var den här dagen som tillen början var en riktig helvetes dag men som slutade mys :)
Inledningsvis blev jag sen ur sängen vilket fuckade heeeela min morgon. Fick dock i mig mitt älskade kaffe :):)
Ridningen gick näst intill bajs, nej överdrivet men pållen var bra klurig och resultatet allt eftersom lektionen gick mot detpositiva hållet så ska inte klaga. Men dagen var jobbig för jag glömde min astma skit hemma.. MYCKET DÅLIGT AV MIG!
Efter skolan var det jobb och jaa no comments på det här. Men tiden gick relativt fort, dock lyckades jag tappa saltmokajängen på min fot vilket gjorde dööööödsont !!
Efter jobbet blev det knas för jag skulle möta upp Alle men min fon var dödså kunde inte ringa. Dock löste det sig hela och planen som varit filmmys med Alex och Niklas blev istället att hänga med de coola grääbzen i Länna och Alex då :)

Nu ligger jag i min säng och ska kolla på Björn Gustafsson !

So long fuckers ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0