Everything tonight

Just nu sitter jag och lyssnar på hur min älskade katt river vårat kök ovanör mig. Han är för rolig, man hör hit ner hur han slirar, mattorna som glider osv osv. Han har i alla fall talangen att kunna roa sig själv :)
Annars då? Jo jag lever fortfarande så det slipper jag behöva oroa mig över det ett tag framöver vilket är skönt. Tanken att behöva dö på jobbet var ja sisådär faktiskt! 
Eftermiddagen tillbringades ute i solen med mamsen och katten vilket var as skönt. Hann även med att baka (vad jag tror) min hittills godaste rabarberpaj/kaka. Alex kom farandes förbi och smakade och den blev helt klart godkänd ! 
Ja Josefin det finns en bit kvar, kom förbi imorgon så får du smaka :)

Har även hunnit med en super mysig kvällsrit på Tino, blev utan sadel idag och jag säger bara en sak: MER UTAV DET! Han var jätte fin, jag var jätte duktig och jag är helt enkelt mer än nöjd. Ska bli spännande att se hur det går imorgon då det är pay n´ jump på Ekeby med hesten.
Nu tänker jag sova för jag är trött som en tröttmössa !
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0