Hotta brudar från Djursholm

Jaa nu är den här dagen snart avklarad. Den började med ett litet samtal med min mentor som var sisådär glad på mig. Jag är för stunden rätt skol trött och har en del rester. Hon rabblade upp allt jag hade kvar och ja jag såg nog otroligt chockad ut för den bunten med uppgifter jag gick med därifrån hadejag totalt glömt bort. Eller förträngt mer. Så egentligen borde jag slite med det, men eftersom jag stoppade ner papprena i Sofies väska så är det där de ligger nu. =)
Men det löser sig antagligen tillslut.
Efter skolan lämnade jag Sandras födelsedagspresent i skåpet. Inte så rolig present egentligen men inslagningen hade jag faan lagt ner hela min själ i !! hihi
Sen var det första biljett mot My one som var en bra bilresa här ifrån. Var jäkligt sugen på att köpa röda lindor och boots. Blev tyvärr inte så, men som tur är har de en internet store hihi. SÅ i framtiden kanske. Dock köpte jag mig nu ett par vantar efter att ha ridit sönder mina händer under vintern. Är lite kinkig på den fronten faktiskt. 
Sen hittadejag även en fin rosa hoodie till Monstret här hemma, även ett rosa halsband (som han verkligen behövde...........) och två råttor som han älskar :)

Shcnygg katt viiisst !!

Nu ska jag steka rosa pannkakor för er som är intresserade utav att veta det 
seeya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0