I want your ugly

Hemkörd efter en underbar kväll med Vero i detta fantastisa väder !! Jay levererade sönder, var dock tvungen att åka hem med tåren i ögat eftersom de glömde spela universums bästa låt !!!

Bjuder på den i två former tänkte jag först på youtube och sen här under spotify
Jay Smith – Bad Romance
Sen måste jag bara säga SERIÖST VILKET ÖGONGODIS !! Så jävla underbar människa, skulle inte tacka nej till honom hihi :) Hans röst är att dö för. Japp jag har hittat mannen i mitt liv, han är nog den jag skulle kunna åtminstone tänka tanken på att ha ett förhållande med :D

Puss och godnatt, släpp inte ut era kossor i vinter för jag vill inte ha mjölkslush i mitt mjökpaket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0