I'm rocking you all the time

Idag blir det att brumma till skolan i bil !! AAAAAS skönt! Har nämligen tid hos naprapaten 14.00 idag så har lite halv brottom efter skolan eftersom jag dessutom börjar jobba 16.00
Har ingen lust alls som vanligt, men när man väl är där är det rätt soft. Kvällen har planerats så att jag tryckt in en dejt med Alle. Liikie like it !
Har bara en lektion idag dessutom, den börjar halv tolv och så slutar jag halv ett. Mycket skönt !! 

Nu till dagens I-landsproblem. Jag la aldrig fram kläder igår så nu är det lite knivigt här hemma. Jag kan nämligen inte bestämma mig när jag är trött som jag är nu. Då vill jag helst inte ha byxor alls på mig och en stor tröja. Inte riktigt min stil det heller, iaf inte utanför huset.

Nej över och ut nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0