Jag är alfa hanen i sängen xD

Onsdag kväll och ja seriöst att sitta i Västerhaninge och vänbta på tåget i 30 minuter är inte najs.. Eller jo det var de visst för jag ringde upp Alle och snackade en massa skit hihi. Dock var inte telefonmästaren på vår sida så tror samtalet bröts typ 100 gånger eller någon liknande siffra. Men över till annat mer relevant, idag hade jag lunchdejt med S och det var myyys, tillsammans är vi oslagbara. Giddra med oss och du ligger 3m under jord hihi. Elelr vad säger du S?

Sofie och jag har även kommit på en brilliant ide som vi ska sätta i verk, en ledtråd är silvertejp och pizzabud. ÅÅÅH herregud vad det är kul. Kan tyvärr inte avslöja allt. Det får liksom inte komma ut, och i denna simpla värld vi lever i när personer som kallar sig högklassiga och vägrar släppa och gå vidare utan ska älta samma sak om och om. Verkar liksom inte fatta något.. Bara tragiskt seriöst... No word wimp!

Morgondagen väntar och jag ska upp dötidigt !! Så ska glo lite på film nu tänkte jag, sen försöka sova faktiskt =)
Imorgon ska jag skänkla runt på Tino, som jag längtar. 


Nu får jag dessutom riktig P.A.N.I.K på spotify. Seriöst vad är det här för skit....

Aja word up bitcheees!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0