Love the smell of fight

Jag gillar att min lärare kallar mig charmig efter gårdagens efterbliven snack som vi hade. Jag har som tidigare nämt en del rester att göra, och ja jag gör dem faktiskt. Sakta och säkert betar jag av listan på saker som ska göras. Typ bara 7 uppgifter kvar nu. Skrev för bara sekunderna sedan klart en norsk skit. Stolt över min egen insats faktiskt. 
Mitt i allt pluggande ringe Niklas så jag fick avbryta och snacka lite skit. Han är söt och kommer hem imorgon vilket är fantastiskt ! Han ska dessutom vara hemma heeela veckan !! I LIIKIE LIIIKE IT ;D

Nej nu ska jag nog bita tag i nästa uppgift, den handlar om väderobservationer. Jag fattar inte ett skit om vad jag ska göra.... det är rätt jobbigt faktiskt. Glodde på pappret förrut i ett försök att komma igång.. Men nej de feta stort FAIL på det. Samtidigt tror jag inte att jag ska göra något mer nu för jag börjar bli seg i huvudet. Plugga är inte min grej. Jag går på lektioner när jag känner för det skriver VG på prov and thats it. Hur kom det sig att det blev såhär liksom?? 

Nej morsning korsning på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0