Pretty fly

Just nu är jag såå jävla sugen på BJ!! På Nordic water peace rättare sagt, lätt den godaste. Fick inspirationen till suget när det var en bild på startsidan till bloggen hihi ;p

Idag har det varit tävlingsdags och jag tycker jag fick dålig poäng i båda klasserna faktiskt. Men det är bara att gilla läget och inse att det är så det ligger till. Bara att träna på helt enkelt. Nu är nästa som står på schemat hoppning på Österhaninge någonting, kommer bli mycket spännande !! Sen därefter är det terminens troligen sista tävling som är på Enskede. 

Det här inlägget börjadejag skriva på vid fyra tiden ungefär sen blev det bara en massa saker emellan så fårlov att avsluta det nu när jag precis är hemkommen från myys hos Vero med henne och S. 

Kan även meddela att välkomsten när man kom hem var en farandekatt som rev mig på handen och PRECISbredvid ögat.... Men jag älskar den där katten <3

Nu ska jag glo på Vampire Diaries hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0