Something to talk about

Jag älskar att det är såå underbart jävla äckelvarmt på vår balkong !! Underbart skönt att sitta där och steka i solen. Var dock tvungen att gå in för en paus och svalka mig något hihi. 
Idag har jag dessutom varit så sofisikerad att jag har tvättat alla ridgrunkor så nu är allt rent vilket känns bra ! Nu är det nästa som står på schemat ridning, ska plocka upp Alex vid sex så tills dess tänkte jag vila lite för tröttheten slog till som bara blixtarna runt Hogwarts gör :)

Annars imorgon är det Jay Smith som står på schemat ska bli skoj det, läängtar hoppas på samma toppen väder som det är nu, solen får man aldrig för mycket av.
Vero som också ska med imorgon berättade en ganska rolig historia igår från en fest i helgen. Det var Måns Möller och Dolf Lundgren som skulle bada jacuzzi bara det att de var så jävla självgoda att hon höll på att spy. Liksom hej här är jag, jag är dö snygg attityden. Måns Möller utseende är inget att skryta emd dirr !! Jag garvade ihjäl mig när hon pratade om det där igår. ASGARV NU MED !!!!
Hejdå, nu orkar jag inte mer just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0