Sommaren i city

Ett litet tips såhär bara, se faan till att inte ramla av hästen för man blir så jävla öm i kroppen dagen efter. Seriöst min arm värker sönder och jag kan knappt röra den åt vissa håll. Smorde dock in den ordentligt med zon salva imorse så det känns betydligt bättre nu. Vill helst inte ha tillbaka smärtan när den släpper. Zon is the shit !

Annars ska jag egentligen skriva på en inlämningsuppgift nu men upptäckte att jag inte hade pappret om uppgiften så det blev lite knepigt att skriva på den. Istället hamnade jag här vilket är rätt ok det med :)
Känner för att dela med mig av en bild på något men vet inte riktigt vad jag vill ha för någon ... Hmm

Fick bli den här helt enkelt hahaha häärliga minnen med denna bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0