speakless

Nuu faan är jag på g igen på riktigt ! Kvällen har bjudit på en liten fettbrännare med S i över en timme vilket var skönt. Man hinner prata så mycket, och skratta. Det pratades förra midsommaren, hjälptyglar, hästar över huvudtaget, mördarsex och allt och lite till. Dock blev det lite svettigt för oss eftersom vi hade en sån jävla fart. Sent  tryckte vi oss en melon när vi kom hem. Mums :)
Morgondagens frukost är förberedd, det blir en nyttig smootie. Nu faan satsar vi på beach 2011 folket hahaha xD
Dock är det som rör sig mest i huvudet på mig just nu att jag vill äta lunch på donken när jag jobbar på torsdag haha. 
Nu ska jag bänka mitt feta arsle framför tvn och glo sönder ! 
Morsning korsning i lingonskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0