This beat is sick

Nu ska jag försöka slänga ihop ett litet inlägg här, dock är jag jätte trött och har en fruktansvärd huvudvärk som jag inte vet vart den kom ifrån om jag ska vara helt ärlig. Men den verkar vara här för att stanna efetrsom jag tryckt i mig ipren utan synligt resultat.
Vad har denna underbara söndag bjudit på då? Jo lite härligt bilkrångel, sen var dte pay n´ jump på ekeby och ja i första omgången så blev det så bra att jag ramlade av på 7e hindret av 9.... Typiskt! Sväng nummer två blev det stopp på samma hinder som jag åkte av men annars är jag jätte nöjd med båda klasserna! Trentino är en stjärna på allt :)

Nu ska fortsätta med det jag gör bäst, ligga i sängen och inte göra ett jävlaste skit !! 

PS. Ekebys sand på utebanan är mycket komfortabel att ramla av i hahaha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0