Turn my swag on

Hmm det är jobbit att behöva lära sig två dressyrprogram och inte blanda ihop dem. Jag ska tydligen tävla imorgon haha. Nej men jag är gaalet taggad faktiskt. Ska bli kul !!

Annars har det varit en spännande dag som hittills tillbringats med Porre och Ralfie, ganska underhållande roadtrip. Sköna grabbar det där som dock ringde och väckte mig för tidigt imorse..... Inte kul, INTE kul. 
Nu ligger jag bänkad i min säng och är sjukt trött. Ska ta en liten middagslur hade jag tänkt sen blir det till att skänkla lite på pållen och bada honom så han är ren och fin imorgon :) Jag har dock inte riktigt tålamodet för att bada. Resultatet blir inte riktigt alltid så bra som jag tänkt mig xD 

Peace out bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0