Underbara varelser

Efter att ha betalat alla kommande tävlingar så kännerjag nu dirr att jag tänker byte sport. Typ kaninhoppning. Finns många födelar:
  • Inte lika stor skaderisk
  • Inte lika svåra att få åt det hållet man vill (bara lyfter liksom)
  • Inte lika dyrt
  • Tar ingen plats
  • Kostar mindre i drift
  • Jag behöver inte ha en megastor bil som drar megamycket bensin HEELA TIDEN !!
Ja nu slutar jag med hästar och byter till kaninhoppning. Nej nu ljuger jag, finns inget i världen som skulle få mig att sluta med hästarna. Det är mitt liv det, synd att det kostar så jävligt bara. Men jag har ett liv till skillnad mot sååå många andra nerdon i min omgivning hihi :)
Hästar is the shiiit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0