Digital me

Hej kära läsare !
Nu ska jag trycka in ett litet inlägg här igen, ska snart ut och fara igen men ska ta det lite lugnt först :)
Jag har fortfarande inte fått reda på vad som gäller angående min katt, vilket är rätt irriterande men ringde och pratade med försäkringsbolaget så de är med i det hela. Hoppas på att det inte är något allvarligt för då rent ut sagt dör jag !!

Men hur har min dag varit hittills? Jäkligt soft, dock kan jag meddela att paniken som uppstod när jag sätter mig på tåget och upptäcker att jag inte fått med mig telefonen var ja sisådär att uppleva! Väntar som sagt på att veterinären ska höra av sig ang Malibou. 
Hade bara en lektion i skolan och majoriteten av den kollade vi på ett avsnitt av serien Anno 1790 tror jag den heter. Den verkar rätt bra men ja alltså svenska språket är inte så "coolt". Låter mest larvigt i mina öron. 

Nu ska jag vila lite för att sen byta om till ridkläder och skänkla runt på lite söt hårboll. Ikväll väntar en kurs i ledarskap. Ska bli riktigt kul !

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0