Ett kattliv !

Alltså jag måste säga det att min katt är så underbar ! Just nu har han hoppat ner i min tvättkorg och ser så otroligt söt ut när man kollar ner. Har ingen aning om varför det är så kul att sitta där men det är det tydligen :D
Jag kan verkligen sitta och bara titta på min älskade Malibou när han håller på och fixar och trixar.
Nu till exempel överger han tvättkorgen för att attackera mina fötter, det gör lite ont men han är sååå söööööt!!

Annars då, jo kan berätta att jag för tillfället har körförbud på min bil = SKIIIIT KUL !! Verkligen, halva mitt liv är förstört på grund utav det för tillfället.......

Nu ska jag läsa lite och sen sova, är trött efter dagens bravader som bestått utav kaosartad resa till skolan, skola, fika m. grannen och GK kurs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0