Min blogg !

Visst har min blogg blivit lite finare? Det är det Sofie som fixat, hon är duktig hon :D
För er som är intresserade av det tänkte jag ta lite historik från bilderna :)

1. I mitten Har vi Niclas Rudbaek och jag från en lokaldressyr tävling på hemmaplan.  Om jag inte minns fel är det LB:2 2009, vi hamnade som 10 placerade = precis utanför placering...
2. Till vänster underst har vi Trentino och jag första gången vi var till ridskolan. Det var på sportlovet i år. Han sprang mycket fint då !
3. Tillvänster överst har vi Benjamin och jag från förra veckan. Vi red LB:1 och knep ihop 3e platsen :D
4. Till höger underst är det jag och Tino igen på vår sista träning  tillsammans som var för Fredrik Böhling. Han var lite busig då hihi.
5. Till höger överst har vi världsstjärnan Madicken på pay n' jump på Runsten. Första tävlingen tillsammans på över ett år och det resulterade i typ 328 vägringar på banan men ack vad jag älskar den hästen !!

Nu ska jag ladda för jobb...... JAG VILL INTE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0