Något som kan rädda mig ?

Vilken underbar dag jag haft !!!! Eller inte..........
Först när väckarklockan ringde var det dödmode på, samma som igår med andra ord. Men lyckades komma iväg i tid. Åkte till stallet för att hämta plånboken som jag glömt där. Trodde jag iaf för det visade sig att den legat i bilen hela tiden.... Jag åker vidare med destination mot Linda, plockar upp henne fint. Matar våfflan lite med hans favorit bensin och tuffar vidare mot köerna på 73an. Ruskigt nära globen så poffar det till och ryker under motorhuven och när jag kommer till macken visar det sig att kylarslangen hoppat av.... Seriöst sånt händer bara mig !!!! Måste med största sannorlikhet köpa nu kylare nu i alla fall = K-U-L

Skänklade runt på söt häst också som skötte sig perfekt. Känner att jag börjar utvecklas lite igen vilket är kul som faan ;D
Sen var det naprapaten som stod på schemat och min rygg har blivit mycket mer musklad och fin. Men, alltid ett men efter när det är något bra.. I alla fall (men) jag har troligtvis whiplash i nacken från när jag blev knockad utav Tino i våras. Hästar känns som en farlig sport HAHA !!

Nästa sak att bocka av denna dag är veterinären med min ögonsten :( Men han verkar rätt frisk idag så hoppas det inte är något med honom. Ikväll är det även foderkurs som jag hoppas att jag hinner till! 

Hejdå mina kära hoppas ni är roade av mitt helvete till liv just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0