on and on

Gårdagen blev en mycket lyckad dag, jag hade mina misstankar ett tag men det ändrades fort :)
Dagen började med låååång sovmorgon som ledde till 12h sömn = ME LIKE !! och avsultades med med min bästaste bäste vän :D 

Idag var det jobb 8-16 och det funkade rätt bra, dock tror jag att mina händer kommer att förmultna i min sömn, har skärsår på varenda finger på ena handen efter att jag skulle dra dressbordet :( Det är synd om mig.. Dessutom har jag lekt med min katt igen och det slutade så klart med ett nytt rivsår på handen.
Men skärsåren på fingrarna skrämmer mig lite för de är liksom stelt i fingrarna :S Tänk om det är något farligt !!

Nej nu ska jag återgå till min film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0