act to love

Hej på er!
Jag hade värsta planen om vad jag skulle skriva tidiare idag men det är helt bortblåst ! 
Klockan är för mycket och jag vill sova på riktigt, varför gör jag inte det då? Nej jag har massa annat att göra som jag inte gör utan jag gör massa saker jag inte borde göra. Typ som det här. Mycket onödigt egentligen men va faan inte sjutton skaffade jag blogg för att det var "nödigt" hihihi.

Sen kan jag meddela att jag tycker inte det finns något värre än när folk inte svarar på sms, eller är allmänt sega..
SERIÖST VARFÖR HAR NI TELEFON OM NI INTE ANVÄNDER DEN?!?!?!?!?!?! Typ så känner jag. Skulle kunna ha lagt till lite mer spännande ord som ---> TRÖGA, IDIOTJÄVLAR, HELVETES, JÄVLA, SÅ JÄVLA OBEGÅVADE, INTE ÄR KAPABEL TILL ATT ANVÄNDA. Typ de orden finns med i orginal verisionen. 

Nu ska jag fortsätta med onödigheter bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0